שיווק דיגיטלי שבאמת עובד

ניווט מהיר

השיווק הדיגיטלי כבר נמצא מסביבנו בין אם נשים לב לכך ובין אם לא. הוא תחום חדש שנולד עם פרוץ רשת האינטרנט לחיי היומיום ולצורך לפרסם ולשווק באמצעותה. לכל אחד יש את הדרך שבה הוא עושה שימוש ברשת המקוונת ולכן כיום כבר ברור וידוע שעל מנת לבצע מהלכים של שיווק דיגיטלי שבאמת יעבדו ויהיו יעילים – חשוב לשים לב למי שנמצא מהצד השני של המסך – הרי זהו המשתמש, הלקוח הפוטנציאלי. דרך איסוף מידע ונתונים אודות השימוש שלו ברשת ובמחשב אפשר בקלות יחסית להבין את הלך הרוח שלו, את ההעדפות שלו ואפילו חלק מהפעולות היומיומיות שלו. בדרך זו הרבה יותר פשוט להתאים שלל דרכי שיווק דיגיטלי למגוון רחב של לקוחות וגולשים.

 

מהו השיווק הדיגיטלי?

השיווק הדיגיטלי הוא בעצם שם כולל של קבוצת פעולות ומהלכים שיבצע מי שמומחה בתחום. אפשר למנות כמה נושאים שנכללים בהגדרה זו ובעלי עסקים מכירים את כולם או את חלקם –

  • קידום אתרים – הכוונה היא לקידום של כתובת אתר האינטרנט של העסק לקדמת הבמה של מנועי החיפוש, כלומר הופעתה בין המקומות הראשונים ברשימת תוצאות החיפוש.
  • שיווק ברשתות החברתיות – יצירת עמוד עסקי שאפשר לעקוב אחריו ולהישאר מעודכנים בתוכן מקצועי, פתיחת קבוצה (קהילה) שעוסקת בתחום אחד מסוים שמשותף לכלל המשתתפים או יצירת מודעות פרסום המבוססות על השימוש של הגולש.
  • שילוב תוכן רלוונטי באזור הדיגיטלי של העסק – תמונות, סרטונים, קישורים לאתרים נוספים שעוסקים באותו התחום ועוד.

המטרה של השיווק הזה נקבעת במשותף על ידי בעל העסק ומי שיבצע את פעולות הקידום. מטרה זו יכולה להיות הגדלת מעגל הלקוחות או המתעניינים, רישום לרשימת תפוצה שנשלחת דרך המייל או ביצוע רכישה של מוצר או שירות.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר