מדוע מחירי הפרסום הממומן הכפילו את עצמם ב 2022

ניווט מהיר

בשנת 2022 הוכפלו מחירי הפרסום הממומן. הסיבה לעליית המחירים הזו היא שמספר המודעות הזמינות באינטרנט גדל משמעותית עם הזמן.

מחירי הפרסום הממומן הוכפלו בארבע השנים האחרונות בגלל הביקוש המוגבר לפרסומות ברשתות החברתיות.

מחירי הפרסום הממומן הוכפלו בשנת 2022 כאשר מספר המפרסמים גדל ב-20%. יש לכך הרבה סיבות, אבל אחת הסיבות העיקריות היא שיש ביקוש עצום לשטחי פרסום.

התייקרות זו גרמה למפרסמים רבים לסגת מפרסום באתרים כמו פייסבוק וגוגל.

סביר להניח שהמחירים ימשיכו לעלות ככל שיותר מפרסמים יתחרו על פחות מקום.

מה המחיר של פרסום ממומן בפייסבוק ב 2022

פייסבוק מבצעת שינויים בפלטפורמת הפרסום שלה כבר שנים. לדוגמה, היא ניסתה להפוך את תוכן המודעה לרלוונטי יותר למשתמש, והיא ניסתה להפוך את המודעות למושכות יותר.

פייסבוק גם מנסה להיפטר מכותרות ה-clickbait ו"החדשות המזויפות" שחברות רבות משתמשות בהן במודעות שלהן. פייסבוק רוצה לקבל חווית מודעות באיכות גבוהה יותר עבור המשתמשים שלה. בשנת 2022, הם יעלו את המחירים שלהם על קליקים ב-10%.

ישנן סיבות רבות מדוע פייסבוק מעלה את המחיר על הקלקות. הסיבה הראשונה היא שהם רוצים שאנשים שלוחצים על מודעות יהיו מעורבים יותר במה שהם רואים לאחר לחיצה על המודעות. הסיבה השנייה היא שפייסבוק רוצה שמפרסמים שמוציאים איתם כסף יהיו מרוצים ממה שהם מקבלים

העלות של קליק בפייסבוק משתנה כל הזמן. בשנת 2022, סביר להניח שהוא יהיה בטווח של 0.24 ש”ח עד 0.31 ש”ח לקליק.

עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים בפלטפורמה, פייסבוק הפכה לאחת הדרכים העיקריות של עסקים להגיע לקהלי היעד והלקוחות שלהם. אבל עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בפלטפורמה, התחרות על תשומת הלב היא עזה והעלויות עולות כל הזמן כאשר מפרסמים נלחמים על נראות בניוז פיד של משתמשים.

כתוצאה מכך, פייסבוק מעדכנת את האלגוריתמים שלה באופן קבוע כדי לספק יותר הזדמנויות למפרסמים תוך ניסיון לוודא שהמשתמשים רואים רק תוכן שהם מוצאים רלוונטיים ומרתק.

מה הוא תקציב חודשי אפקטיבי בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שהפכה לאחת הדרכים הפופולריות ביותר להתחבר לאנשים. זוהי גם פלטפורמת פרסום לעסקים וארגונים. כשאתה יוצר דף פייסבוק, חשוב להקפיד על תקציב חודשי. עם התקציב הזה, אתה יכול להחליט איזה סוג של מודעות אתה רוצה להציג בדף שלך, כמה פוסטים אתה רוצה לפרסם ביום וכמה זמן אתה רוצה להשקיע בפעילויות אחרות כמו יצירת פוסטים או ניטור תגובות.

פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שיש לה מיליארדי משתמשים והיא מקום מצוין לקדם את העסק שלך. עם זאת, מודעות בפייסבוק יכולות להיות יקרות. החדשות הטובות הן שיש כמה טריקים שאתה יכול להשתמש בהם כדי להפיק את המרב מהתקציב שלך.

אחת הדרכים להפיק את המרב מהתקציב שלך בפייסבוק היא על ידי הגדרת מעקב המרות כדי שתדע אילו מודעות מניבות המרות ואילו לא שוות את הכסף. אתה יכול גם להגדיר מעקב המרות בגוגל אנליטיקס, כדי שתדע אם אנשים שלחצו על המודעה שלך חזרו לאתר שלך וביצעו רכישה.

דרך נוספת להפיק את המרב מהתקציב שלך בפייסבוק היא באמצעות מודעות מיקוד מחדש כדי שתוכל להגיע לאנשים שכבר ביקרו באתר או בפוסט בבלוג שלך. המאמר נכתב באדיבות ניצן רונן שיווק דיגיטלי.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר