חמישה שלבים שאסור לדלג עליהם בסטארט אפ

ניווט מהיר

אם אתם יזמים, מובילים דעת קהל, מנהיגים או עם מוח סופר יצירתי, גמיש וסקרן, כנראה שאתם בדרך להמצאה הבאה. סטארטאפיסטים הנמצאים בתחילת הדרך הרבה פעמים מעלים לא מעט שאלות הקשורות לתהליך, לדרך ולמימון. לכן, בחרנו להציג בפניכם 5 שלבים שכדאי להקפיד עליהם בהקמת סטארט אפ.

 

עובדים על סטארט אפ? אתם זקוקים לרעיון פורץ דרך

זה הזמן לשאול את עצמכם מה חסר בעולם שלנו, וכיצד אתם יכולים לתרום בנושא של חדשנות? מה צריך בחיים שלנו שאין? כדאי לנסות ולהעביר את עצמכם לעתיד, לראות לאיזה מקומות העולם שלנו הולך ושם לכוון ולתת מענה.

 

כתיבה היא MUST

לא משנה כמה זיכרון יש לך, רעיונות נוטים לברוח ולכן חשוב לכתוב אותם. בין אם מדובר בנקודות חשובות שהוזכרו בשיחה עם קולגה ובין אם סתם משהו שחשבת עליו ככה פתאום, עדיף לכתוב לפני שהרעיון יהפוך לענן.

מוחשיות

כדאי להפוך את הרעיון למוחשי. אפשר לעצב תוכנה של הרעיון, לבנות אבטיפוס, לצייר, לצלם או כל דבר אחר שהופך את הרעיון למשהו ודאי.

 

שותפים והקמת חברה

לאחר שהבנת שיש לך בסיס לרעיון, זה הזמן למצוא עם מי אתה רוצה לצאת לתהליך ההרפתקני הזה. אתם רוצים צוות חזק, מוביל כשלכל אחד יש את המומחיות שלו שתורמת לפרויקט. לאחר מכן תוכלו לפתוח חברה ברשם החברות כדי שהמניות יחולקו בין השותפים וקדימה, לגיוס ההון. ברגע שיש חברה וכל אחד יודע מה החלק שלו ומה הוא מקבל, אין מצב של חוסר ודאות או אי נעימות. זה קריטי להצלחה. יחד עם זאת, אף משקיע לא יעבור לשלב הבא בלי שיש לכם חברה רשומה. כולם צריכים להיות מתוגמלים ולתת את כל מה שיש להם כדי לתרום לפרויקט בכל הכוח.

כמובן, אף עסק לא יכול להתרומם בלי שיווק. כיום עושים שיווק בדרכים מעניינות ומקוריות, בין היתר שיווק באמצעות מציאות מדומה, ועוד!

 

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר