בחירת מספרת כלבים כל מה שצריך לדעת על טיפוח ותספורת לכלבים

ניווט מהיר

בחירת מספרת כלבים יכולה להיות תהליך קשה. הדרך הטובה ביותר למצוא את המטפל המתאים לכלב שלך היא לערוך מחקר על סגנונות הטיפוח השונים ולמצוא אחד שמתאים לגזע הכלב שלך.

חלק מהכלבים קלים לטיפוח, בעוד שאחרים זקוקים ליותר תשומת לב וטיפול. אם אתם מחפשים ספר כלבים שיעניק לחיית המחמד שלכם את הזמן והתשומת לב שהיא זקוקה לה, חשוב לערוך מחקר לפני כן ולוודא שהוא מוסמך.

בבחירת מספרת כלבים יש חשיבות גדולה למיקום שלה מבחינת נוחיות, למשל מי שגר בעיר בת ים עדיף לו לחפש מספרת כלבים בבת ים, ככה יהיה לו נוח להגיע למספרה והוא יוכל אפילו להגיע עם כלבו בהליכה.

הסגנונות הפופולריים ביותר של טיפוח כלבים הם:

– טיפוח מסורתי: סגנון זה כולל רחצה, הברשה, גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים ועיניים, הסרת שיער מכריות רגליים ובלוטות אנאליות.

– קליפס פודל: סגנון זה כולל גזירת שיער על הגוף עם קוצץ.

השאלה מספר אחת שבעלי חיות מחמד שואלים היא, "מי צריך לטפח את הכלב שלי?"

יש הרבה שיקולים שצריך לקחת בחשבון בבחירת מספרת כלבים. ראשית, אתה צריך לשקול את סגנון הטיפוח שאתה רוצה עבור הכלב שלך. ישנם שלושה סגנונות בסיסיים:

מסורתי – זה כאשר ספר הכלבים חותך את שיער הכלב שלך קצר ומשתמש בקוצץ או מספריים כדי לקצץ אותו לגודל.

פודל – סגנון זה ארוך מהסגנון המסורתי אך לא ארוך כמו גזרת התצוגה. ניתן לקצר את השיער על הפנים, האוזניים, החזה והזנב.

תצוגת גזרה – זה המקום שבו כל שיער הכלב שלך ייחתך קצר מאוד כך שייראה כמו פרווה מפודל ראווה.

חלק מהגורמים שאתה צריך לקחת בחשבון הם המרחק, עלות השירותים ושעות הפעילות. אתה גם צריך לחשוב כמה זמן ייקח להם לטפח את הכלב שלך.

באיזו תדירות מומלץ לספר את הכלב שלי

טיפוח הכלב שלך הוא חלק חשוב מהטיפול והתחזוקה של חיית המחמד שלך. חשוב לטפח אותם לפחות פעם בשבוע.

התדירות שאתה צריך כדי לטפח את הכלב שלך תלויה בסוג הפרווה שלו, באיזו תדירות הוא יוצא החוצה וכמה זמן אתה מוכן להשקיע בטיפוח שלו. עדיף להתייעץ עם וטרינר לקבלת המלצות ספציפיות לסוג הכלב שיש לך והתדירות שתהיה הטובה ביותר עבורו.

לדוגמה, כלב קצר שיער שאינו שוחה יצטרך להיות מטופח רק כל 6-8 שבועות, בעוד שגזע ארוך שיער שמבלה זמן רב במים עשוי להזדקק לטיפוח כל שבוע או שבועיים.

 

 

מאיזה גיל מומלץ לספר את הכלב שלי

סלוני כלבים אינם מיועדים רק לכלבים. הם גם בשביל בני האדם שלהם. זה מקום שבו אתה יכול לבלות עם חיית המחמד שלך ולעשות קצת טיפוח. מומלץ לקחת את הכלב למספרה כשהם בין 3 חודשים ל-6 חודשים.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהכלב שלכם יהנה להיות מטופח היא לקחת אותו באופן קבוע למספרה, כך שהם יתרגלו אליו ופחות יפחדו ממנו. אם אתם רוצים שהכלב שלכם ייהנה מטיפוח, קחו אותו כשהוא צעיר מספיק כדי שהם ייהנו מתהליך הטיפוח.

מספרה לכלבים היא מקום בו ניתן לסדר ולרחץ כלבים. עדיף לקחת את הכלב למספרה בפעם הראשונה כשהם כבני 8 שבועות. זאת על מנת שיוכלו להתרגל לסביבה ולתהליך הטיפוח.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר