שיווק באמצעות מציאות מדומה – הדבר החם שכבר כאן

ניווט מהיר

שיווק, קידום ופרסום הם חלק בלתי נפרד מהצגת מסרים, עסקים, ארגונים ומותגים שונים. אין היום כמעט עסק שלא משקיע זמן ותקציבים בפרסום ושיווק. לאט לאט החל להתפתח לו אפיק שיווקי חדש המכונה שיווק באמצעות מציאות מדומה. הרי כולנו מוקפים במידע, תכנים, מלל, סרטונים שהמטרה של כולם היא אחת: לרגש אותנו ולספק לנו חוויה מסוימת דרך אותו קמפיין שיווקי. לכן חברות vr בישראל מתמחות בפיתוח אפליקציות, סרטונים, ועוד.

העניין הוא שהלקוח של שנות ה-2000 כבר הפך סלקטיבי. הוא לא קונה כל סרטון, כל מוצר, כל פוסט. למעשה, VR הפכה להיות הטרנד הכי חם בעולם השיווק במקביל לתחומים אחרים. אם עד לפני עשרים שנה היו עושים שימוש במציאות מדומה רק לצורך משחק, היום ניתן לצלם ב-360 מעלות, לצפות בסרטוני תלת מימד ואפילו להקים אתר בטכנולוגיה הזו. באמצעות פיתוחי מציאות מדומה אנו יכולים ליצור מרחבים שונים ומגוונים.

 אז איך עושים היום שיווק באמצעות מציאות מדומה?

כמו כל קמפיין או אסטרטגיה שיווקית אחרת. קודם כל מבינים מי הקהל שלנו ומה המטרה של הסרטון או הטכנולוגיה. לאחר מכן נוכל ליצור כל דבר שיאפשר לצופה או לגולש לחוות את המוצר או השירות של החברה שלנו באופן כמעט ממשי והכי ויזואלי שיש. אם מדובר בחברה המשווקת רכבים או אופנועים, דרך תוכנה מיוחדת יוכלו המביעים עניין בכלי הרכב להתנסות ולדמות נסיעה ברכב החדש שזה עתה יצא.

אם מדובר בבית מלון מרהיב בפריז שעומד להיפתח באביב הקרוב, יוכלו בעלי המלון לאפשר לגולשים לחוות את החוויה בבית המלון דרך סרטון או אפליקציה. שיווק באמצעות מציאות מדומה יכול להשתלב בכל תחום בין אם זה רפואה, תרבות, מדע, אמנות, מוזיקה, חינוך, ספורט ובעצם לספק לקהל היעד חוויה ייחודית, יוצאת דופן בא החושים מופעלים בזמן אמת.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:

ניווט מהיר

רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר